CibitokeAplikasi pengubah jenis keringAnalisis trend pembangunan industri

  • masa pelepasan:2024-01-02 22:01:33
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:182
  • Penerangan pantas:

    Cibitoke,Fuse tenaga tinggi penukar memecahkan satu fasa;Apabila minyak baru diisi oleh pengubah kuasa dan sampel minyak yang bar

Kandungan artikel

Fuse tenaga tinggi penukar memecahkan satu fasa;

Apabila minyak baru diisi oleh pengubah kuasa dan sampel minyak yang baru saja dianggap digunakan, sampel minyak hanya boleh digunakan selepas berdiri cukup.

CibitokeDengan Vietnam dan Malaysia, projek percubaan penghantaran UHV pertama China, China Transformer Corporation telah memasuki penerbangan dalam trend pembangunan. Gred tensi dan volum komoditi tertinggi pertama di dunia, menguasai kedudukan teknikal utama trend s pembangunan industri. Selain itu, ia telah mempromosikan peningkatan dan kesempurnaan terus menerus teknologi pengubah tensi rendah.

Garis kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a, fasa B dan fasa C berdasarkan warna saluran bas kuning, dan wayar mendarat, kasing pengubah dan titik pengubahnya akan disambung satu sama lain. Pada masa biasa, kotak pengubah akan sepadan dengan tanda wayar tanah shell dan disambung satu sama lain). Semak garis input dan output untuk pastikan ia sesuai dan tepat.

El ObeidApabila memeriksa inti hook, insulasi koil elektromagnetik dan lengan porselin biasanya rosak secara tidak sengaja. After the shell of the pottery is broken, if you work again turn on the photo flash when it"s light,CibitokePenukar jenis kering 4000kva, and it"s short when it"s heavy. Oleh itu, sila perhatikan semasa menyimpan. Ia tidak perlu untuk menghancurkan pengasingan. Selepas penyelamatan, ahli-ahli boleh periksa alat khas, bahagian, pengasingan, dll. dan hantar mereka selepas mereka ditentukan untuk lengkap dan dipercayai.

Minyak dalam mesin dan peralatan tangki penyimpanan minyak secara umum akan berdiri selama jam sebelum mengambil sampel; Apabila mengambil sampel pada pengubah kuasa dalam operasi, ia tidak perlu diam.

Alasan utama untuk kebocoran minyak adalah bahawa terdapat cacat dalam bahagian besi yang diletakkan


CibitokeAplikasi pengubah jenis keringAnalisis trend pembangunan industri



Kilang pengubah kuasa

Isolasi bolt penyancar inti melalui menekan inti besi rosak, yang mengakibatkan kesalahan sirkuit pendek antara helaian besi silikon dari inti besi dan bolt penyancar inti;

Dipersediakan dengan pengawal suhu, pemanas platin (pt) ditempatkan di samping lubang terbenam di atas kola solenoid tenaga rendah untuk menguji ketinggalan suhu angin pengubah, menghentikan pemanas sentrifugal sejuk, tetapkan penggera masalah umum, penggera tepat suhu dan kesan ketinggalan tepat suhu, dan menyediakan mesin dan peralatan perlindungan tepat tenaga yang boleh dipercayai untuk pengubah ujian kering, untuk menguji prestasi keselamatan operasi pengubah.

Biaya tenagaPasukan pengubah kuasa

Spesifikasi teknik penggunaan kuasa memerlukan perlahan kawat mendarat penyelamatan harus ≤ Ω The resistor is generally more than & omega;, Menurut undang-undang Ohm, apabila lapisan pengasingan rosak, arus hanya / dari total aliran semasa,CibitokeWhat is the price of 1000 KVA transformer, untuk bermain kesan jaminan. Semakin tinggi tekanan, semakin kecil resistensi, dengan kata lain, dalam kes tekanan tinggi. Kita boleh peduli tentang kilang pengubah kuasa dan menguasai banyak pengetahuan profesional.

Bahagian khusus pengubah jenis kering adalah inti gantung pengubah jenis kering. inti gantung pengubah jenis kering adalah komponen penting. Bagaimana untuk menjalankan inti gantung?


CibitokeAplikasi pengubah jenis keringAnalisis trend pembangunan industri



Performasi dan parameter utama komposit logam umum, perawatan persiapan plat besi tebal, proses penyosongan, proses produksi dan penghasilan dan standar kualiti tangki minyak kereta, risir, sambungan dan tangki penyimpanan minyak, ujian kebocoran penywelding dan teknologi NDT, proses perawatan permukaan dan standar kualiti, tembaga, Proses produksi dan piawai kualiti perisai aluminium; Proses penyisihan besi setelan badan, proses pemasangan wayar, penyelesaian kekeringan badan dan proses penyelesaian minyak pengubah kering penyemburan minyak pompa vakum, proses pemasangan umum, mesin dan peralatan setiap aliran proses; Persekitaran kerja semulajadi pada dasarnya diatur.

Piawai inspeksiKawalan salib-seksyen bagi pemalam input dan kuasa output pengubah mesti sesuai dengan persediaan saiz semasa mereka; Ia sepatutnya dilengkapi mengikut intensiti semasa -A / Min.

Kehilangan besi pengubah termasuk dua tahap. Pertama adalah kehilangan histeresis yang diperkenalkan oleh pembuat pengubah. Apabila litar AC berdasarkan pengubah, mengikut garis induksi magnetik inti ferrit pengubah, orientasinya dan perubahan saiz dengan perubahan, yang mempromosikan struktur molekul dalaman inti ferrit untuk berinteraksi satu sama lain, melepaskan tenaga,CibitokeTransformer tenggelam minyak S13, dan kemudian kehilangan sebahagian tenaga elektromagnetik iaitu kehilangan histeresis. Yang lain adalah kehilangan vortex apabila pengubah berfungsi.

Akhir ekor kepala angin tegangan tinggi dan tekan tengah dibuat dari sisip tembaga dan bahagian terbenam, dengan kekuatan dan ketat yang baik, yang menyebabkan penyesuaian data dan mempunyai gaya yang unik dan bersih.

CibitokeCore pengubah enjin kuasa kVA Bahagian plastik dipilih di tengah-tengah kalung dan koil elektromagnetik untuk menjaga koil elektromagnetik dalam keadaan kalung yang stabil untuk mengurangi bunyi.

(I) jarak antara kontor luaran kV dan dibawah pengubah jenis kering dan kereta pelindung atau dinding halaman sekeliling harus mempertimbangkan kesehatan pengangkutan dan perbaikan pengubah jenis kering, dan jarak tidak akan kurang dari m; Pada sudut dengan operasi sebenar, ruang lebih dari m akan disimpan; Jika pagar logam dipilih, pagar logam akan dibawah dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

Untuk impuls tiada muatan menutup pengubah, perhatikan perkara-perkara berikut:

CibitokeMaklumat produk lain
  • JinanApa prinsip pengubah kuasaCiri, prestasi dan aplikasi

    JinanApa prinsip pengubah kuasaCiri, prestasi dan aplikasi

  • BitomPembuat lift guntingSejauh mana anda tahu

    BitomPembuat lift guntingSejauh mana anda tahu

  • BitomFabrik Penghasilan DengCheQiaoKesan khas selepas permohonan

    BitomFabrik Penghasilan DengCheQiaoKesan khas selepas permohonan

  • GutaJembatan naik hidraulik tetapPeranan apa yang dapat menolong anda

    GutaJembatan naik hidraulik tetapPeranan apa yang dapat menolong anda

  • GutaPlatform mengangkat lengan lengan yang bergerak sendiriStruktur asas dari

    GutaPlatform mengangkat lengan lengan yang bergerak sendiriStruktur asas dari

  • GutaFlip belakang plat hidraulik flipperApakah hak penjagaan itu

    GutaFlip belakang plat hidraulik flipperApakah hak penjagaan itu

  • ZhengzhouApakah item ujian pengubah jenis keringPrestasi menjadikan prospek pasaran masa depannya sa

    ZhengzhouApakah item ujian pengubah jenis keringPrestasi menjadikan prospek pasaran masa depannya sa

  • Vitti sur SeinePembuat platform angkat hidraulikAdakah pertumbuhan permintaan pasaran adalah kenyata

    Vitti sur SeinePembuat platform angkat hidraulikAdakah pertumbuhan permintaan pasaran adalah kenyata

  • segera:Peringatan: Maklumat CibitokeAplikasi pengubah jenis keringAnalisis trend pembangunan industri memberi anda CibitokeAplikasi pengubah jenis keringAnalisis trend pembangunan industri oleh syarikat kami, perkhidmatan CibitokeAplikasi pengubah jenis keringAnalisis trend pembangunan industri dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk CibitokeAplikasi pengubah jenis keringAnalisis trend pembangunan industri, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian CibitokeAplikasi pengubah jenis keringAnalisis trend pembangunan industri. CibitokeAplikasi pengubah jenis keringAnalisis trend pembangunan industri di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di CibitokeAplikasi pengubah jenis keringAnalisis trend pembangunan industri, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!